• Door de drukte bij PostNL kan het zijn dat uw pakket langer onderweg is dan u van ons gewend bent, excuses voor dit ongemak
  • Nummer 1 Thuiszorgwinkel Van Nederland
  • Achteraf Betalen

Klachten & garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Garantie op scootmobiel en elektrische rolstoelen

Scootmobiel en elektrische rolstoelen worden inclusief garantie geleverd. Deze garantie is niet overdraagbaar aan derden bij verkoop van het product.

Garantie aanvragen

Heb je een kapot of beschadigd product? Dat vinden we erg vervelend! Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen vragen we je om het volgende te doen:

1) Gaat het om één van de volgende Intex producten?

  • Zwembad  (frame zwembad of easy set zwembad)
  • Zwembadapparatuur  (filterpomp, zoutwatersysteem, etc.)
  • Opblaasbare jacuzzi

Dan willen we je vragen om je garantieaanvraag rechtstreeks bij Intex Nederland in te dienen. Zij hebben de beste technische kennis om je verder te helpen, en zullen na de aanvraag contact met je opnemen om de garantie af te handelen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »