Menu
Grote showroom in Neede
Gratis bezorgd in NL vanaf € 50,-
Achteraf betalen
14 dagen recht op retour

Verzenden & retourneren

Verzendkosten 

De verzendkosten in Nederland zijn €7,95 en €4,95 voor een brievenbus pakket.  Boven de 50,- verzenden wij gratis in Nederland. Bestellingen bestemd voor de Benelux en Duitsland hebben een tarief van €9,95.

Ons transport wordt uitgevoerd door PostNL in Nederland en in Europa , u ontvangt van ons een track& trace code bij uw bestelling zodat u op de hoogte blijft van de locatie van uw pakket. Voor remboursverzendingen brengen wij een toeslag van €10,00 incl Btw in rekening , deze remboursverzendingen worden uitgevoerd door DHL.
Via onze site kunt u tijdens het bestelproces precies uitrekenen hoe duur de verzending is.

1. “U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag  gecrediteerd. Enkel de kosten voor heen en  retour zending  zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@totalezorgwinkel.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Annulering van uw bestelling

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren zolang uw order nog niet is verzonden. Hier zijn geen annuleringskosten aan verbonden. U kunt uw order annuleren door een e-mail te sturen aan info@totalezorgwinkel.nl met hierin de mededeling dat u wilt annuleren en met vermelding van het ordernummer. Een eventuele betaling wordt binnen 7dagen teruggestort.

Retour procedure

Retourvoorwaarden / Retourformulier

Toch niet helemaal tevreden over het door u ontvangen product?

Of is het product toch iets anders dan verwacht?

Geen probleem, u kunt het product gewoon naar ons retour sturen.

Retourformulier kwijt geraakt of niet gekregen? Print hem hier uit -> Print retourformulier.

Wanneer kunt u retourneren en hoe doet u dat?

Let Op: U dient het artikel in originele staat en -indien redelijkerwijze mogelijk- in originele verpakking retour te sturen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen

Hygiëne artikelen zoals o.a. braces, aan- en uitrekhulpen voor steunkousen en alle Medela moeder- en kind artikelen kunnen niet retour gestuurd worden als de verzegeling is verbroken of als het product in gebruik is geweest.

U kunt natuurlijk rustig thuis de producten goed bekijken en eventueel uitproberen zoals u het normaal in de winkel ook zou doen, maar neem in acht dat artikelen met gebruikerssporen of beschadigingen niet retour genomen worden.

U dient binnen 14 dagen na ontvangst het artikel retour te sturen en het aan te melden door een mail te sturen naar info@totalezorgwinkel.nl of een retour aan te maken in het systeem als u een account bij ons heeft. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het product naar ons toe te sturen.

Retouradres: Totale Zorgwinkel, t.a.v. Retourafdeling, Russchemorsweg 38, 7161 RT Neede.

Hoe zit het met de verzendkosten en wanneer crediteren wij het aankoopbedrag?

De kosten voor het retour sturen zijn altijd voor eigen rekening. U kunt zelf een vervoerder/koerier naar keuze kiezen waarmee u het artikel retour stuurt.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Klantenservice

Heeft u eventueel vragen over het bovenstaande neem dan contact met ons op.

Klachten

Totalezorgwinkel.nl streeft naar een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice (info@totalezorgwinkel.nl)

Heb je een vraag of wil je advies? Stel hem direct aan onze helpdesk
We zijn nu offline
Heb je een vraag of wil je advies? Stel hem direct aan onze helpdesk
We zijn nu offline
Nr 1 thuiszorgwinkel van Nederland!
Onze merken