Klachten & garantie
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Voor alle producten die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product aan uw verwachtingen dient te voldoen. De garantie is alleen van toepassing indien u in het bezit van de betalingsbevestiging of een betalingsbewijs. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Wanneer reparatie niet mogelijk is, ontvangt u van ons een vervangend artikel. Indien er geen vervangend artikel voorradig is, storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening. Franco- en rembourszendingen worden niet door ons geaccepteerd.
Indien er sprake is van een terechte garantieclaim, dan vergoeden wij alle gemaakte kosten (reparatiekosten, verzendkosten e.d.).
Artikelen met aangepaste garantie periode :
Garantie op scootmobielen en elektrische rolstoelen betreft 12 maanden
Garantie op accu’s betreft 6 maanden
Garantie op schoenen en pantoffels betreft 3 maanden
Garantie op aan -en uittrekhulpen voor steunkousen en handschoenen betreft 6 maanden
Garantie op Gipshoezen betreft 6 maanden
Garantie op Textiel zoals o.a Kleding , Dekbedden, Sokken, Slabben en wasbare onderleggers betreft 3 maanden
Scootmobielen, elektrische rolstoelen en Sta op Stoelen worden inclusief garantie geleverd. Deze garantie is niet overdraagbaar aan derden bij verkoop van het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@totalezorgwinkel.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.