Menu
Grote showroom in Neede
Gratis bezorgd in NL vanaf € 50,-
Achteraf betalen
14 dagen recht op retour

Retourneren

Retourvoorwaarden / Retourformulier

Toch niet helemaal tevreden over het door u ontvangen product?

Of is het product toch iets anders dan verwacht?

Geen probleem, u kunt het product gewoon naar ons retour sturen.

Retourformulier kwijt geraakt of niet gekregen? Print hem hier uit -> Print retourformulier.

Wanneer kunt u retourneren en hoe doet u dat?

Let Op: U dient het artikel in originele staat en -indien redelijkerwijze mogelijk- in originele verpakking retour te sturen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen

Hygiëne artikelen zoals o.a. braces, aan- en uitrekhulpen voor steunkousen en alle Medela moeder- en kindartikelen kunnen niet retour gestuurd worden als de verzegeling is verbroken of als het product in gebruik is geweest.

U kunt natuurlijk rustig thuis de producten goed bekijken en eventueel uitproberen zoals u het normaal in de winkel ook zou doen, maar neem in acht dat artikelen met gebruikerssporen of beschadigingen niet retour genomen worden.

U dient binnen 14 dagen na ontvangst het artikel retour te sturen en het aan te melden door een mail te sturen naar info@totalezorgwinkel.nl of een retour aan te maken in het systeem als u een account bij ons heeft. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het product naar ons toe te sturen.

Retouradres: Totale Zorgwinkel, t.a.v. Retourafdeling, Russchemorsweg 38, 7161 RT Neede.

Hoe zit het met de verzendkosten en wanneer crediteren wij het aankoopbedrag?

De kosten voor het retour sturen zijn altijd voor eigen rekening. U kunt zelf een vervoerder/koerier naar keuze kiezen waarmee u het artikel retour stuurt.

Op het moment dat wij het artikel in goede staat en in originele verpakking retour hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen aan u crediteren op het opgegeven of bij ons bekende bankrekeningnummer of uw betalings verplichting bij Billink vervalt.

Klantenservice

Heeft u eventueel vragen over het bovenstaande neem dan contact met ons op.

Heb je een vraag of wil je advies? Stel hem direct aan onze helpdesk
We zijn nu offline
Heb je een vraag of wil je advies? Stel hem direct aan onze helpdesk
We zijn nu offline
Nr 1 thuiszorgwinkel van Nederland!
Onze merken