Levering Van Hulpmiddelen Tijdens Het Coronavirus
Ja, de web bestellingen worden net zoals voorheen gewoon uitgeleverd, de pakketbezorger levert het pakket volgens de richtlijnen van het RIVM. Ook onze winkel is nog op normale openingstijden geopend. Wel vragen wij u tijdens een bezoek de richtlijnen van het RIVM te hanteren . Dit voor de gezondheid van u en onze medewerkers. Alle hulpmiddelen die in contact zijn geweest met mensen worden gedesinfecteerd en schoongemaakt om de hygiƫne zo hoog mogelijk te houden.
Ja, we doen nog gewoon proefritten met scootmobielen en elektrische rolstoelen, wel is dit allemaal op gepaste afstand van 1,5 meter. Wij komen momenteel alleen niet in Brabant voor proefritten aan huis.
Elektrische rolstoel
Ja, het bestellen van een elektrische opvouwbare rolstoel Joyrider, Zinger of Smartchair is geen probleem. Door de eenvoudige werking van deze producten zijn deze ook goed via de website te bestellen. U kunt deze ook 14 dagen proberen mits dit binnen gebeurt en er geen beschadigingen zijn behoud u recht op retour.
Scootmobiel
Weet u al welke scootmobiel u wilt? Dan is het ook makkelijk deze online te bestellen zodat u in deze tijden nog zelf de boodschappen kunt doen of de hond kunt uitlaten. Wij leveren de scootmobiel dan buiten bij u af en zullen op 1,5 meter afstand uitleg van de scootmobiel geven. Wel zullen wij het bezoek zo kort mogelijk houden ter bescherming van u en onze medewerkers.
Ja, je kunt bij bijna alle afhaalpunten van PostNL terecht. Wanneer je via onze website je bestelling plaatst, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten. Of bekijk deĀ de PostNL locatiewijzer.
Aangezien de verzorgingstehuizen dicht zijn worden de pakketten daar verzameld in een kamer en 4 dagen bewaard alvorens ze naar de betreffende persoon op de kamer gaan. Er kan dus gewoon besteld worden voor verzorgingstehuizen. Grote artikelen leveren wij af in overleg, in de meeste gevallen wordt dit buiten afgegeven aan het personeel en die zorgt dat het bij de juiste persoon komt.
Ja, het pakketje wordt dan voor de deur afgeleverd en niet persoonlijk aan u overhandigd
Ja zowel met de bezorging als het verwerken van de bestellingen worden de maatregelen van het RIVM toegepast.
Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, houden onze bezorgers momenteel 1,5 meter afstand. Je hoeft ook geen krabbeltje te zetten, dat doen onze bezorgers zelf. We vragen dan wel naar de laatste cijfers van je id-kaart. Handig als je die dus paraat hebt.
Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.
Onze winkel is tot heden gewoon nog open. Wel vragen wij u gepaste afstand te houden van elkaar en onze medewerkers. Alle artikelen worden na contact gedesinfecteerd en schoongemaakt om het voor u en ons zo veilig mogelijk te houden. Ook vragen wij u met maximaal 2 personen in onze winkel te komen, het liefst alleen maar wij snappen dat het voor sommige ouderen lastig is beslissingen alleen te maken. Wel vragen we u kleinere artikelen waarmee u al bekend bent via onze website te bestellen om het contact tussen mensen te minimaliseren.
Wij vinden dat alle mondkapjes beschikbaar moeten komen voor het zorgpersoneel. Zij hebben het nu het hardst nodig. Daarom halen we die uit het assortiment. Veel dank voor je begrip.
Al onze producten zijn nog voldoende op voorraad en wij doen er alles aan om dit zo te houden en de benodigde hulpmiddelen zo snel mogelijk aan u te leveren
Ā 1.11 Wat doen jullie ter bescherming van jullie medewerkers ?
Jouw gezondheid en die van onze medewerkers is het allerbelangrijkst. Wij houden ons daarom aan de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de regering. De bezorgers houden afstand bij afleveren of zetten bestellingen bij je voordeur om fysiek contact te vermijden. De kans op besmetting via post of pakket is heel klein. Uiteraard raden we je aan regelmatig je handen te wassen.