Menu
Grote showroom in Neede
Gratis bezorgd in NL vanaf € 50,-
Achteraf betalen
14 dagen recht op retour

Coronavirus

Op deze pagina vindt u meer informatie over de aanpassingen in onze dienstverlening t.b.v. het coronavirus.

1. Leveren jullie nog gewoon tijdens het coronavirus

Ja, de web bestellingen worden net zoals voorheen gewoon uitgeleverd, de pakketbezorger levert het pakket volgens de richtlijnen van het RIVM. Ook onze winkel is nog op normale openingstijden geopend. Wel vragen wij u tijdens een bezoek de richtlijnen van het RIVM te hanteren . Dit voor de gezondheid van u en onze medewerkers. Alle hulpmiddelen die in contact zijn geweest met mensen worden gedesinfecteerd en schoongemaakt om de hygiëne zo hoog mogelijk te houden.

2. Kan ik nog een proefrit aanvragen tijdens het Coronavirus

Ja, we doen nog gewoon proefritten met scootmobielen en elektrische rolstoelen, wel is dit allemaal op gepaste afstand van 1,5 meter. Wij komen momenteel alleen niet in Brabant voor proefritten aan huis.

3. Kan ik een elektrische rolstoel ook online bestellen?

Ja, het bestellen van een elektrische opvouwbare rolstoel Joyrider, Zinger of Smartchair is geen probleem. Door de eenvoudige werking van deze producten zijn deze ook goed via de website te bestellen. U kunt deze ook 14 dagen proberen mits dit binnen gebeurt en er geen beschadigingen zijn behoud u recht op retour

4. Kan ik mijn pakket nog steeds afhalen bij een PostNL-locatie?

Ja, je kunt bij bijna alle afhaalpunten van PostNL terecht. Wanneer je via onze website je bestelling plaatst, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten. Of bekijk de de PostNL locatiewijzer.

5. Bezorgen jullie nog in verzorgingstehuizen?

Aangezien de verzorgingstehuizen dicht zijn worden de pakketten daar verzameld in een kamer en 4 dagen bewaard alvorens ze naar de betreffende persoon op de kamer gaan. Er kan dus gewoon besteld worden voor verzorgingstehuizen. Grote artikelen leveren wij af in overleg, in de meeste gevallen wordt dit buiten afgegeven aan het personeel en die zorgt dat het bij de juiste persoon komt.

6. Leveren jullie ook als ik in quarantaine zit?

Ja, het pakketje wordt dan voor de deur afgeleverd en niet persoonlijk aan u overhandigd

7. Passen jullie hygiëne maatregelen toe met de bezorging?

Ja, zowel met de bezorging als het verwerken van de bestellingen worden de maatregelen van het RIVM toegepast.

Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, houden onze bezorgers momenteel 1,5 meter afstand. Je hoeft ook geen krabbeltje te zetten, dat doen onze bezorgers zelf. We vragen dan wel naar de laatste cijfers van je id-kaart. Handig als je die dus paraat hebt.

8. Kleine producten

Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.

9. Kan ik nog bij jullie in de winkel komen

Onze winkel is tot heden gewoon nog open. Wel vragen wij u gepaste afstand te houden van elkaar en onze medewerkers. Alle artikelen worden na contact gedesinfecteerd en schoongemaakt om het voor u en ons zo veilig mogelijk te houden. Ook vragen wij u met maximaal 2 personen in onze winkel te komen, het liefst alleen maar wij snappen dat het voor sommige ouderen lastig is beslissingen alleen te maken.

10. Waarom verkopen jullie geen mondkapjes?

Wij vinden dat alle mondkapjes beschikbaar moeten komen voor het zorgpersoneel. Zij hebben het nu het hardst nodig. Daarom halen we die uit het assortiment. Veel dank voor je begrip.

11. Hebben jullie nog voldoende voorraad?

Al onze producten zijn nog voldoende op voorraad en wij doen er alles aan om dit zo te houden en de benodigde hulpmiddelen zo snel mogelijk aan u te leveren.

Heb je een vraag of wil je advies? Stel hem direct aan onze helpdesk
We zijn nu offline
Heb je een vraag of wil je advies? Stel hem direct aan onze helpdesk
We zijn nu offline
Nr 1 thuiszorgwinkel van Nederland!
Onze merken